EL CLUB

Tota la informació sobre el club i els seus membres.

#somcnsf

SOL·LICITA UNA PROVA DE NIVELL

*Les proves de nivell estan dirigides a infants menors de 2009, per l’incorporació a l’escola de natació. Per altres proves relacionades amb la Natació Adaptada, el Waterpolo o la Natació Màsters, contacta amb nosaltres.

L’ESCOLA ESPORTIVA DEL CLUB

El Club és la base en la formació de joves esportistes on especialment aprendran els valors, com l’esforç i disciplina tant individual com col·lectiva, la perseverança, el respecte; tot per arribar als objectius que any rere any amb el creixement es traçaran.

L’escola esportiva s’inicia amb els infants entre 6 i 8 anys tot i que depenent de les habilitats personals poden haver-hi esportistes una mica més petits o més grans. Les categories per edats corresponen a:

NOTIFICACIONS OFICIALS

Podràs estar al dia de tots els comunicats oficials del club a través del següent enllaç, però RECORDA que si ets soci/a del club, trobaràs tot això i més ampliat a l’AppClub.

DESCARREGA’T LA APP

app el club

SOL·LICITA UNA PROVA DE NIVELL

DOCUMENTS D’ESPECIAL INTERÈS

HORARIS D'ENTRENAMENTS

TEMPORADA 2023-24

CATEGORIES COMPETICIÓ

TEMPORADA 2022-23

CONTRA L'ASSETJAMENT SEXUAL

TOLERÀNCIA 0

DESCARREGA’T LA APP

UN CLUB AMB VALORS

NECESSITES INFORMACIÓ?

Estem encantats d’ampliar la nostra gran família!

Contacta amb nosaltres i resoldrem tots els teus dubtes.

Adjuntar documents (Formats pdf, doc, png, jpg)

Consentiment

Segueix-nos a les nostres xarxes!

El nostre Club porta cinquanta anys treballant en la formació personal de molts esportistes de la nostra ciutat, per ser un complement que els ajudi a tenir un millor desenvolupament integral de la persona mitjançant la natació i el waterpolo.