UNEIX-TE AL CLUB

10È MILLOR CLUB ESTATAL

TENS QUALITATS EN ELS ESPORTS AQÜÀTICS?

T’ESTEM BUSCANT!

Som un club amb 50 anys d’història, actualment el 10è millor club estatal i 9è millor club català per la Federació Catalana de Natació.

Què ens diferencia? Els valors, la professionalitat i l’acció social.

VOLS UNA PROVA GRATUÏTA?

Photo 2020 04 07 00 26 55 3

TREBALLEM AMB ELS MILLORS PROFESSIONALS

Els nostres tècnics, amb una gran experiència i formació, fan evolucionar als nens i nenes amb una adaptació progressiva al medi aquàtic, des de la iniciació aquàtica, els aprenentatges dels fonaments, per evolucionar en etapes posteriors als models tècnics d’aprenentatge i finalment al perfeccionament. Fora del aigua potenciem el desenvolupament de les habilitats i destreses motrius. Tot plegat en un ambient lúdic i motivant per tal de gaudir i despertar la passió pels esports aquàtics.

TAMBÉ FEM CAMPUS D’ESTIU!

I ESTADES A LA COSTA BRAVA AL JULIOL!

Sol·licita-la omplint el formulari:

Codi de seguretat:
security code
Si us plau introduïu el codi de seguretat:

Reservar
Photo 2020 04 07 00 26 55 3

TREBALLEM AMB ELS MILLORS PROFESSIONALS

DOCUMENTS D’ESPECIAL INTERÈS

HORARIS D'ENTRENAMENTS

TEMPORADA 2021-22

CATEGORIES COMPETICIÓ

TEMPORADA 2021-22

TAMBÉ FEM CAMPUS D’ESTIU!

I ESTADES A LA COSTA BRAVA AL JULIOL!

Wavecontrol Cnsf Elcomplex

UN CLUB AMB VALORS

VOLS MÉS INFORMACIÓ DEL CLUB?

Estem encantats de parlar amb tu!

Contacta amb nosaltres i resoldrem tots els teus dubtes.

Adjuntar documents (Formats pdf, doc, png, jpg)

Consentiment

Segueix-nos a les nostres xarxes!

El nostre Club porta cinquanta anys treballant en la formació personal de molts esportistes de la nostra ciutat, per ser un complement que els ajudi a tenir un millor desenvolupament integral de la persona mitjançant la natació i el waterpolo.

CNSF