Formulari de baixa online.

Vols fer el tràmit de baixa?

Sentim que vulguis marxar, nosaltres volem que segueixis formant part del club, però si vols fer la baixa definitiva, t’ho posem fàcil fent el tràmit a continuació.

Has tingut algún problema amb la baixa online? Truca’ns al 93 666 14 44.

Baixa de Soci [CNSF]

"(Obligatori)" indicates required fields

Dades personals

Secció a la que pertany (poden ser les dues)(Obligatori)
Data de naixement(Obligatori)
Correu electrònic(Obligatori)

Dades del pare/mare/tutor legal (en cas de menors de 18 anys)

Soci Representant
Normativa de Baixes(Obligatori)
Política de Privacitat(Obligatori)

El tràmit de baixa s’ha de comunicar abans del dia 25 del mes anterior a la seva efectivitat.
* D’acord amb la Llei orgànica de protecció de dades de caràcter personal 15/1999, de 13 de desembre, us informem que les vostres dades personals facilitades en aquesta sol·licitud, i totes aquelles que es generin a partir del moment en què sigueu donat/des de alta, incloses les de salut, seran incorporades en un fitxer automatitzat per gestionar la vostra relació amb la instal·lació, enviar-vos comercial sobre els nostres productes o campanyes, dur a terme les facturacions, tot mitjançant correu electrònic, correu postal, SMS.
* Podeu exercir el vostre dret d’accès, rectificació, cancel·lació i oposició a l’emmagatzematge de les dades dirigint-vos a les oficines del CNSF.

Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

UN CLUB AMB VALORS

Segueix-nos a les nostres xarxes!

El nostre Club porta cinquanta anys treballant en la formació personal de molts esportistes de la nostra ciutat, per ser un complement que els ajudi a tenir un millor desenvolupament integral de la persona mitjançant la natació i el waterpolo.