ESCOLA ESPORTIVA

El motor del club.

#somcnsf

L’INICI D’UN CAMÍ PLE D’OBJECTIUS

L’escola esportiva es el primer pas dintre d’aquest llarg procés de formació de la persona i on es comença a preparar els futurs esportistes de la entitat. Aquests primers moments de introducció al esport es fa de manera progressiva i incidint molt en el procés educatiu del individu i en la formació de la personalitat a través de l’adquisició d’hàbits saludables, prioritzant la millora tècnica per sobre dels resultats esportius prematurs i, finalment, fomentant l’amor a l’esport, l’esperit d’autoexigència i el respecte per un mateix i pels altres sempre en un gran ambient de companys.

TREBALLEM AMB ELS MILLORS PROFESSIONALS

Els nostres tècnics, amb una gran experiència i formació, fan evolucionar als nens i nenes amb una adaptació progressiva al medi aquàtic, des de la iniciació aquàtica, els aprenentatges dels fonaments, per evolucionar en etapes posteriors als models tècnics d’aprenentatge i finalment al perfeccionament. Fora del aigua potenciem el desenvolupament de les habilitats i destreses motrius. Tot plegat en un ambient lúdic i motivant per tal de gaudir i despertar la passió pels esports aquàtics.

DE SANT FELIU, EL MILLOR

Els èxits assolits per la nostra entitat s’han vist recompensats amb el reconeixement com a millor entitat esportiva de Sant Feliu segons la Generalitat de Catalunya. A més, disposem dels equips millors classificats en lligues nacionals de la ciutat i comptem amb un gran nombre de participants en campionats nacionals.

ELS ESPORTISTES DE L’ESCOLA

No tindran competicions oficials, només un festival entre escoles d’altres clubs a final de temporada (Maig, Juny). En natació es comença a competir a la categoria pre-benjamí, i es fan aproximadament entre 6-8 competicions l’any, que normalment es realitzen els dissabtes per la tarda a les piscines del Baix Llobregat. Una vegada que els nens i nenes tenen adquirides unes adaptacions i habilitats aquàtiques bàsiques poden passar a formar part dels grups específics de l’escola de waterpolo. En waterpolo la competició comença en categoria benjamí amb nou jornades durant la temporada aproximadament. El esportistes que arriben al club en categoria pre-benjamí i benjamí els tècnics decidiran el moment d’iniciar-se a la competició.

Les edats dels nens i nenes que formen part de la escola esportiva del CNSF està compresa entre els 6 i 8 anys tot i que depenent de les habilitats personals poden haver-hi esportistes una mica més petits o més grans. Les categories per edats corresponen a:

DOCUMENTS D’ESPECIAL INTERÈS

HORARIS D'ENTRENAMENTS

TEMPORADA 2023-24

CATEGORIES COMPETICIÓ

TEMPORADA 2023-24

VOLS SER SOCI/A DEL CLUB?

Estem encantats d’ampliar la nostra gran família!

Contacta amb nosaltres i resoldrem tots els teus dubtes.

Adjuntar documents (Formats pdf, doc, png, jpg)

Consentiment

Segueix-nos a les nostres xarxes!

El nostre Club porta cinquanta anys treballant en la formació personal de molts esportistes de la nostra ciutat, per ser un complement que els ajudi a tenir un millor desenvolupament integral de la persona mitjançant la natació i el waterpolo.