ÀREES DIGITALS DEL CNSF

TEMPORADA 2023-24

INFORMA’T I CONEIX LES ÀREES DIGITALS DEL CNSF

Benvingut a les àrees digitals del Club Natació Sant Feliu, on t’acostem a l’acció i la comunitat del club en aquesta emocionant temporada 2023-24. La nostra presència digital està dissenyada per mantenir-te informat i connectat amb tot el que pasa dins i fora de la piscina. Aquí trobaras enllaç a les nostres xarxes socials, als links dels nostres streamings oficials, i més.

XARXES SOCIALS:

Segueix-nos a Instagram i Twitter per obtenir actualitzacions, fotos exclusives, i darrere les càmeres dels nostres equips i esdeveniments.

GAUDEIX DELS PARTITS I COMPETICIONS EN DIRECTE:

Gaudeix dels partits i competicions amb els nostres streaming oficials, no et perdràs mai un moment del Club Natació Sant Feliu en acció. T’oferim l’opció de veure partits en directe del primer equip masculí i femení, així com competicions especials. Els nostres streams són la millor manera de seguir l’acció com si estiguessis allà.

CONEIX L’ESCOLA DEL CLUB:

Al Club Natació Sant Feliu, la nostra escola de natació i waterpolo representa una passió profunda per l’esport. Amb programes dissenyats per a totes les edats i nivells, des de principiants fins a competidors avançats. A més, l’escola promou un ambient inclusiu i acollidor, on cada persona és valorada i motivada per aconseguir el seu millor rendiment. Vols saber més del club?

UN CLUB AMB VALORS

Segueix-nos a les nostres xarxes!

El nostre Club porta cinquanta anys treballant en la formació personal de molts esportistes de la nostra ciutat, per ser un complement que els ajudi a tenir un millor desenvolupament integral de la persona mitjançant la natació i el waterpolo.